[Ossm-members] Pravilna kirilica (sh, g itn)

Ilija Kocho ilijak at siva.com.mk
Mon Jun 9 17:39:43 UTC 2008

Новица Наков wrote:

> Така де, калиграфијата изгледа како што треба во гимп и инксејп. Во ОО.о 2.x
> не е како што треба, во 3.0 не знам како ќе биде
Да појаснам, калигрфијата кај мене изгледа исто во сите програми (гимп,
инкскејп, гедит, ООо) и тоа како што напишав претходно.
Во меѓувреме утврдив дека проблемот постои само за серифните фонтови
(т.е. слични на Roman) вклучитено DejaVu Serif. Кај несерифните фонтови
(т.е слични на Helvetica) е ок, повторно во сите програми вклучително ООо.

// Илија