[Ossm-members] Pravilna kirilica (sh, g itn)

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Fri Jun 20 12:49:19 UTC 2008

> Кај мене не чини ни за Gnome програмите и тоа изгледа само за Serif.
> Со Sans Serif е добро и тоа изгледа секаде (нпр. ООо) освен ако нема
> посебен фонт за италик, па го закосува основниот.

Така де... само со Serif italic и постои прашањето на македонски vs руски
букви.

За да знаеме дали ги имаш точните фонтови можеш да пробаш со оваа команда.
pango-view --font="DejaVu Serif Italic 24px" --language=mk --text="б в г д ѓ п
т з к ѐ ѝ"

Второ, ако напишеш "date" дали ти дава нешто како:
пет, 20 јун 14:46:57 CEST 2008
т.е. далие е на македонски?

*ако не*, тогаш не ти е подесено locale-то како што треба.
Не знам точно како се подесува тоа на ubuntu-начин, но:
 echo "export LANG=mk_MK.utf8" >> ~/.xprofile
и прелогирање би требало да ја заврши работата.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа