[Ossm-members] Apertium - погон за машински превод на јазици со отворен код

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Mar 11 18:02:26 UTC 2008

> Apertium е платформа за машински превод со отворен код, првично
> наменет за поврзани јазични парови, но од неодамна проширен да се
> справува со се поразлични јазични парови.
> Еден од јазиците на кои се работи е и македонскиот. Во моментов во
> развој е градење на морфолошки речник на македонскиот јазик.
> Сметам дека ОССМ заедницата има и ресурси(човечки и технички) за
> унапредување овој проект, кој, понатаму може да биде од голема корист
> како во преведувањето на софтвер така и во преведување во поширока
> смисла.

Од она што јас  сум го видел, човечки ресурси, баш-баш, и нема :)
[се надевам ќе ми биде докажано спротивното]

Туку, ако не се лажам Горан Ракиќ се занимаваше со анализи на јазик и слични
работи. Тоа е едно другаче наше од Белград - млад дечко, ентузијаст, Gnome
developer прилично активен. Можеби да стапиш и со него во контакт би било
интересно.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа