[Ossm-members] Ден на слободата на документите, среда 26 март 2008, к.ц. Точка

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Mon Mar 24 20:43:57 UTC 2008

Поздрав,

На сподели знаење ја објавив програмата за Денот на слободата на документите

    1. вовед за денот на слобода на документите
    2. презентација (Што се слободни документи? Зошто ми се потребни?
И како до нив?)
    3. практични примери од нашето е-секојдневие како да се снајдете
со неслободните документи, како да ги заобиколите затворените
стандарди и повеќе од тоа
    4. прашања и одговори

Јас ќе ја покријам презентацијата под реден број 2.

Кој се пријавува за точка 1 и 3?

Или уште некој предлог на некој филм од областа на слободните формати,
документи или сл..

Јас знам еден од Luis Suarez Pots ама не знам колку е интересен.. Дали
има некој друг да предложи нешто друго...

--
Igor