[Ossm-members] Ubuntu 8.04 Problem

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Tue May 27 01:40:26 UTC 2008

Здраво,

Имам нов Fujitsu Siemens Amilo Pi2530 со 2GB RAM, 120GB HDD,
Intel Core2 Duo (Centrino Duo) ATI Mobility RadeonX2300HD.
Има инсталирано Vista ultimate edition оти друго не одеше.
Имам XP лиценцирано, ама неможам да го ставам. Не бил
дизајниран за XP. Демек, Vista-та била најдобра за таа машина.

Денес добив пакет со:
Ubuntu 8.04 LTS Desktop Edition
Ubuntu 8.04 LTS Desktop Edition (64-bit)
Ubuntu 8.04 LTS Server Edition
Ubuntu 8.04 LTS Server Edition (64-bit)

Сакам да му ставам некакво Ubuntu 8.04. Арно ама неможе. Пробав со сите.
И 32 и 64 битните верзии, и десктоп и сервер, нема врска. Секаде е исто.
Сите ги пробав. Ќе почне да се подига. Ќе дојде до делот каде што шета таа
портокаловата лента лево-десно и крај. Се ќе се изгаси и толку. Ни порака,
ни абер, ни слика, се е црно како ноќ. Ако побараш ресет со alt-ctrl-del или да
пробаш да го изгасиш од копчето, може, ќе ти даде најнормално (please remove
your cd and press enter) и толку. Ќе го изгасиш и крај. Многу сакам да
го имам 8.04,
ептен е убав. Што му е? Што ми е? Помагајте!

Имам инсталирано Ubuntu 7.10 најобичен и работи без проблем.
--
Поздрав

Ѕвонко Николов