[Ossm-members] FIY: USAID/PEP тендер за локализација на слободен софтвер

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Thu May 29 08:14:27 UTC 2008

On Thursday 29 May 2008 09:47:56 Jovan Kostovski wrote:

http://slobodensoftver.org.mk/vesti/reakcija_za_tender_za_lokalizacija_edubuntu

> Фино напишано.

Една мала забелешка
  „бидејќи сме единствени кои имаме технички познавања од проблематиката;“
ние сме единствени што _во моментов_ имаме познавања...

> Ај да пратиме препорачани писма или дописи до
> Владата , Министерството за финансии, Министерството за образование,
> Министерот за ИКТ, УСАИД, МИА....

По можност во хартиена форма :)

> Мислам дека е многу важно да се прати едно мејлче до МИА бидејќи тие
> препраќаат по сите телевизии и весници, па гарант ќе се најде некој што ќе
> ја направи голема приказнава ;)

Мене ми се чини дека ова треба да се преведе и на англиски и да се препрати.

> btw. ми побараа CV за да направат некој тендер  "потежок". Ги одбив :)
>
> ПОЗДРАВ, Чомбе

Поздрав Боби