[Ossm-members] FIY: USAID/PEP тендер за локализација на слободен софтвер

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Thu May 29 09:37:49 UTC 2008

2008/5/29 Bozidar Proevski <bobibobi at freemail.com.mk>:
> По можност во хартиена форма :)

Разбира се во хартиена преку архивите нивни, а ќе барам
и да ми потпишат дека го примиле (печатче со архивски број).

Е сега ми треба меморандум, да му закачам и некој ќе
треба да мавне потпис и печат. Ќе го скоцкам дописот,
ќе го преведам и ќе пуштам врска да го ѕирнете.

Ќе го адресирам до министрите за образование, финансии и икт.
Незнам до кого да го испратам во влада. Имате идеја?
Онаа ИКТ комисија или како и да се викаше што ја водеше Макрадули?

> Мене ми се чини дека ова треба да се преведе и на англиски и да се препрати.

Да, да. УСАИД ќе добијат и македонска и англиска верзија Некој друг за
англиска верзија?
Сакате на некој Линукс портал да ја плукаме нашата Влада (linux.com ово, оно...)

> Една мала забелешка
> „бидејќи сме единствени кои имаме технички познавања од проблематиката;"
> ние сме единствени што _во моментов_ имаме познавања...

може да се додаде и најискусни

Кога ќе се се прави изборот на фирмите? Мора да ги испратам дописите
пред тој датум.

 ПОЗДРАВ, Чомбе