[Ossm-members] FIY: USAID/PEP тендер за локализација на слободен софтвер

Kliment Simoncev simoncev at genrepsoft.com
Fri May 30 18:58:42 UTC 2008

Daleku od toa da ima neshto loshto ..... samo shto vo diskusijata shto se
vodi ima nekolku razlichni temi shto se isprepletuvaat:
1. Sodrzhina na ponuda (spisok na aplikacii, HELP, propratni tutorials...)
2. Koncept firma-NGO-poedinec (osobeno od aspekt na FLOSS) i servisni uslugi
3. Otpochnuvanje na i onaka krevkiot process na involviranje na firmite vo
FLOSS kako svoj model na funkcioniranje.... itn.... itn...

FLOSS e i bezdrugo dosta obremenet so problemot na toa: "chiv e trudot?" i
"kako da go naplatam?" shto mnogu e poizrazeno (i ochigledno) od
varijacijata i brojot na razlichi FLOSS licenci so nadezh da se ostane
"FLOSS" a vo isto vreme da se dobie satisfakcija (moralna i materijalna).

Sledejki go SlobodenSoftver kako NGO vo izminatite nekolku godini, mozham da
konstatiram deka e mnogu napraveno (vo kvalitativna i kvantitativna smisla).
Od druga strana, i komercijalnite firmi na dnevna baza vekje pochnuvaat da
go koristat FLOSS (bilo da baziraat svoi produkti na FLOSS bilo da davaat
uslugi)- toa e edna od celite- za da i lugjeto shto kako entuzijasti rabotat
na FLOSS imaat mozhnost (osobeno onie so tehnichni backgroud) da ja temelat
svojata profesionalna aktivnost.... no da ne dolzham mnogu.... osobeno od
aspekt shto diskusijata e kompleksna za da davame brzi zakluchoci so ad-hoc
odgovori.

Kliment