[Ossm-members] Проблеми со Nautilus во GNOME 2.24.1?

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Fri Nov 21 00:04:20 UTC 2008

Има ли некој не-Ubuntu дистрибуција со инсталиран GNOME 2.24.1?

Ако има или ако може да инсталира, ми треба да се тестира нешто мн
едноставно. Дали работи copy-paste на датотеки, папки со користење на
Nautilus?

Ако да ве молам кликнете на Систем > За GNOME и пастирајте ја верзијата.

Грешката е пријавена тука, али сигурно нема идиотиве да се заангажираат
да видат што е проблемот туку ко и по обичај ќе речат дека не чини
преводот (а ја чисто се сомневам во тоа):
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/nautilus/+bug/300362

Фала.
--
:Арангел Ангов: