[Ossm-members] СподелиЗнаење 22.11.2008

Новица Наков novica at bagra.org
Wed Nov 26 22:43:24 UTC 2008

за тие што не следа гугл група, еве што вика Marcell за сз/рв:

moje iskustvo u zagrebu je da je jedino bitan kontinuitet.. bit ce
sigurno subota na koje dodje malo ljudi.. meni se dogadjalo godinu i
pol dana nisam nikad imao vise od 10 ljudi a u vecini slucajeva bi nas
bilo izmedju 3 i 6....

kontinuitet radja naviku... nakon skoro 5 godina mi imamo nekih 10-15
ljudi kojima je razmjena subota.. i to je to... sve drugo dogovaraju
tako da ne zajebu razmjenu... kontinuirano i opusteno.. moj prijedlog:
kad ste samo dva odite na cugu i recite u magacinu u koji kafic ste
otisli ;)

ne znam.. to su moja iskustva....YMMV...

--
Новица

http://wiki.lugola.net/Вечна_TO-DO_листа
http://wiki.lugola.net/Бонтон_за_ossm-members