[Ossm-members] Spodeli Znaenje 29.11.2008 (http://rdr.to/xe)

Georgi Stanojevski glisha at gmail.com
Thu Nov 27 17:47:03 UTC 2008

> moje iskustvo u zagrebu je da je jedino bitan kontinuitet.. bit ce

Па и ние тоа го правиме.

За оваа сабота,

- Дамјан рече ќе билдаме custom openwrt имиџ како најблиску нешто до
билдање linux from scratch.

- Ќе донесам јас неколку принта од маскотиве (*1) да ги сечеме. Пошто
немам ножички и охо може некој друг да донесе.

- Исто така ако има желба може да позбориме малку за отклучени iphone
телефони кај нас пошто процедурата за отклучување бара да им се
инсталира openssh кој после останува уклучен и имам некои интересни
моменти и видео да споделам што го снимав пред некој ден.

Ако некој има iphone и чита листава нека дојде ќе му биде интересно. :)

- Ќе донесам јас стара тастатура ако најдам по дома да ја правиме
дворак по желба на Новица. Ако има некој друг нека донесе исто.

http://www7a.biglobe.ne.jp/~sf-papercraft/Gallery/hal/hal9000.html
http://www.linux-en-touraine.org/UserFiles/File/maquette_tux_linux-en-touraine_logo_inside.jpg

--
Glisha