[Ossm-members] Ubuntu 8.04.1 remaster.мк

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Wed Oct 1 11:46:22 UTC 2008

2008/10/1 Дамјан Георгиевски <penguinista at mail.net.mk>:

> да,  HAL пакетот не е до-конфигуриран .. го средив тоа

Ќе пуштиш ли линк до RC1 од тест билдот?

Дополнително, ќе може ли лесно околината за билдање која ја имаш
изградено да ја мигрираме на друг
пц за да може понатаму да билдаме разни верзии од убунту за други разни пригоди
и да се склопи една вики страница што се се случува?

Некој од помладите да ги собере сите упатства на листава што се во
оваа нишка и да
го стави тоа на вики?

Ќе имаме ли готово CD?

--