[Ossm-members] Ubuntu 8.04.1 remaster.мк

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed Oct 1 12:25:16 UTC 2008

ете на истото url http://damjan.softver.org.mk/ubuntu-sfd08-mk-TEST.iso

> Дополнително, ќе може ли лесно околината за билдање која ја имаш
> изградено да ја мигрираме на друг пц за да може понатаму да билдаме разни
> верзии од убунту за други разни пригоди и да се склопи една вики страница
> што се се случува?

ќе допишам точно што сум направил покасно... иначе ја користев методолгијата
од  https://help.ubuntu.com/community/LiveCDCustomization т.е. не со глупиот
remastersys (кој не се знае што прави).

> Ќе имаме ли готово CD?

па ете.. тоа е RC1 ... јас ќе го додадам уште steal this movie 1 и 2 и ваљда
нешто од OpenDisc (иако никој не се нафати ова да го чепне) ... и тоа би било.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Scarlett Johansson: You always see the glass half-empty.
Woody Allen: No. I see the glass half-full, but of poison.