[Ossm-members] Ubuntu 8.04.1 remaster.мк

Misa Popovic popmisa at gmail.com
Wed Oct 1 17:30:55 UTC 2008

Според извори блиски до Дамјан, iso-то е готово и веќе уште вечерва ќе
го разнесуваме по луѓе бидејќи е големо >3GB

Веќе ги договорив Глиша и Уфо... колку паметам, се пријави и Илин,
Зоки, Чомбе? Уште некој?

Бидејќи немам телефони од вас, пишете ми на мејл како да ве најдам
утре... јас ќе можам после 14ч да ви донесам.

Misa Popovik