[Ossm-members] Ubuntu 8.04.1 remaster.мк

Biljana Kochoska biljana.kochoska at gmail.com
Wed Oct 1 20:08:50 UTC 2008

2008/10/1 Misa Popovic <popmisa at gmail.com>

> Според извори блиски до Дамјан, iso-то е готово и веќе уште вечерва ќе
> го разнесуваме по луѓе бидејќи е големо >3GB
>
> Веќе ги договорив Глиша и Уфо... колку паметам, се пријави и Илин,
> Зоки, Чомбе? Уште некој?

еве и ние ќе снимиме некое двд, а тогаш се пријави и Вордан.

Корицата не е уште издизајнирана, ама ќе се обидам тоа вечерва.
Само кажете ми дали ќе го има и филмот на двд-то за да пишам.

Платноот е насликано до пола, другата половина ќе се слика в сабота.
Флаерите се печатат.

Сега останува да направиме реклама.
Јас ќе напишам некој текст, па да се распределиме по блогови, фајсбук, други
портали, весници и сл, да пуштиме инфо.

--
Bi