[Ossm-members] сфд08 последен ден пред

Biljana Kochoska biljana.kochoska at gmail.com
Thu Oct 2 23:35:49 UTC 2008

2008/10/2 Misa Popovic <popmisa at gmail.com>

> Вака... себеси си подготвив todo листа за утре. Доколку има некој
> идеја што уште треба да направам нека допише, а оние кои работат на
> сфд можат да напишат и за себе.
>
> Миша утре ќе прави:
>
> 1. ќе подготви и ќе однесе известување до полиција за јавниот настан во сабота;
> 2. ќе го доврши (ако вечерва не го направи) и испрати известувањето до
> медиумите;
> 3. ќе дораздели уште дискови на луѓе;
> 4. ќе реже;
> 5. ќе организира собирање на изрежаните дискови утре попладне;
> [...]

Колку што сфатив, тука си пишуваме to do листа за себе. Односно кои
задачи, поврзани со организација на СФД, си ги задаваме себеси да ги
завршиме утре.

Веќе е утре, а јас

1. Ја завршив корицата за ДВД-то: http://bach.taneski.com/sfd/cover.png
   Секој што ќе се нафати да ја печати еве му припрема во пдф
http://bach.taneski.com/sfd/coverA4.pdf

2. За режење на ДВД-а можам, само после работа.

3. Сега, ако успеам да не заспијам ќе подготвам еден поновинарски
текст за по медиуми и ќе го пратам.

4. Ќе ставам настан на оннет.

5 Ќе пишам на блог за настанот и ќе разгласам по луѓе и др. листи во
кои членувам.

6. Знам еден тип од ексклузив, ако стигнам на работа ќе го контактирам.

7. ќе се обидам да најдам место за проекција

и доколку некој се знае со тие од Магор, нека праша за таму, може и
надвор на ѕидче.

--
Bi