[Ossm-members] сфд08 последен ден пред

Biljana Kochoska biljana.kochoska at gmail.com
Fri Oct 3 14:56:05 UTC 2008

2008/10/3 Misa Popovic <popmisa at gmail.com>:
> дополнителни точки:
>
> 9. ги зедов летоците... има нешто повеќе од 1000.
>
> Планирам да делам вечерва на плоштад... има ли некој што би ми се
> придружил и има ли некој некаква сугестија по ова. Тоа би го правел
> после 20ч.

Јас мислам да се собереме повеќе души и да ги земеме двд-ата за режење
и каверите за да спремиме подготени двд-а за утре. Да си разделиме и
флаери па да поделиме по различни места, кафиќи, (за школите малку
касно е) книжари и сл. пофреквентни места.

Да направиме договор за утре, што точно ќе правиме во точка, кој што
треба да донесе, дали да припремеме некоја презентација и сл.

Значи сите на кој им е важен ДСС да се видиме вечерва. Предложете време и место.

Поздрав

--
Bi