[Ossm-members] Молба за планетизирање (и извинување за претходниот мејл)

Miladin Miladinoski miladinoski at lavabit.com
Wed Oct 15 22:13:11 UTC 2008

Здраво! Најпрво да се извинам најискрено за претходниот мејл кој што беше
пратен од веб-мејл интерфејсот на lavabit.com, бла бла бла, you get the
point, згрешив и се извинувам од срце.

Па вака,

мејлот беше за тоа дали може да ме планетизирате (односно мојот блог) кој
што се наоѓа на http://miladinoski.trap17.com . Би сакал да продолжам да
го ширам зборот за слободниот софтвер и слободната култура помеѓу сите што
ги познавам и верувам дека ќе има поголемо влијание ако влезам на
планетата каде што ќе достигнам поголема читаност.

Повеќе за мене може да дознаете на http://miladinoski.trap17.com/about а
некои овде можеби ме познаваат како white_eagle на twitter.com.

Поздрав,

Миладин

--
Miladin Miladinoski - Kicevo, Macedonia - http://miladinoski.trap17.com