[Ossm-members] Молба за планетизирање (и извинување за претходниот мејл)

Biljana Kochoska biljana.kochoska at gmail.com
Wed Oct 15 22:37:55 UTC 2008

2008/10/16 Miladin Miladinoski <miladinoski at lavabit.com>:
> Здраво! Најпрво да се извинам најискрено за претходниот мејл кој што беше
> пратен од веб-мејл интерфејсот на lavabit.com, бла бла бла, you get the
> point, згрешив и се извинувам од срце.
>
> Па вака,
>
> мејлот беше за тоа дали може да ме планетизирате (односно мојот блог) кој
> што се наоѓа на http://miladinoski.trap17.com . Би сакал да продолжам да
> го ширам зборот за слободниот софтвер и слободната култура помеѓу сите што
> ги познавам и верувам дека ќе има поголемо влијание ако влезам на
> планетата каде што ќе достигнам поголема читаност.

> [...]

Доколку беше до мене, јас веднаш би те ставила.
Па дури би го отстапила моето место, секако мојот блог и не е баш
активен во последно време.
Само Миладин да кажеше неколку збора и за себе.
Јас знам само дека си од Кичево и дека си средношколец, ако не се
лажам. И се разбира сите други ствари за кои си твитнал ;)

--
Bi