[Ossm-members] Молба за планетизирање (и извинување за претходниот мејл)

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Thu Oct 16 09:49:52 UTC 2008

2008/10/16 Miladin Miladinoski <miladinoski at lavabit.com>:
> мејлот беше за тоа дали може да ме планетизирате (односно мојот блог) кој
> што се наоѓа на http://miladinoski.trap17.com . Би сакал да продолжам да
> го ширам зборот за слободниот софтвер и слободната култура помеѓу сите што
> ги познавам и верувам дека ќе има поголемо влијание ако влезам на
> планетата каде што ќе достигнам поголема читаност.

Со задоволство, штом Дамјан, кој е одговорен за администрирање на планетата,
ќе има повеќе време, ќе го види овој маил ќе го регулира тоа.

И нам ни е драго што еден средношколец кој покажува ентузијазам и желба да биде
дел од планетата, да го популаризираме она што го пишува со љубов и посветеност.

Останува да му дадеш сликичка на Арангел, и да ти направи МиланГочи за
планетата.

И ваљда да ти посакаме добредојде...

Поздрав
--