[Ossm-members] Молба за планетизирање (и извинување за претходниот мејл)

Miladin Miladinoski miladinoski at lavabit.com
Thu Oct 16 10:03:59 UTC 2008

Фала на сите за убавите зборови, се надевам дека ќе бидам прифатен добро
во заедницата :)

Ако сакате слика еве ви ја оваа што ја имам на Twitter ако може таа:
http://twitter.com/account/profile_image/white_eagle , а ако не може
кажете ми ќе сликнам друга и ќе ви дадам.

пс. Тоа постовите за Opera се поради мојата љубов кон прелистувачот, тоа
што е со затворен код навистина ѝ пречи на љубовта но што да правам кога
ми се допаѓа повеќе. Значи велам вака, повеќе не пишувам за неслободен
софтвер и нема да го препорачувам над слободниот софтвер на мојот блог.
Љубовта ќе си остане. :)

--
Miladin Miladinoski - Kicevo, Macedonia - http://miladinoski.trap17.com