[Ossm-members] Пријател сака Линукс/Убунту

Miladin Miladinoski miladinoski at lavabit.com
Tue Oct 21 21:42:41 UTC 2008

Здраво,

Имам еден пријател, ми паѓа фамилија подалечна, поголем е од мене добри
години и се заинтересира за ГНУ/Линукс едно од што му гледал интересен,
друго од што има син кој што сака да го научи да работи на Линукс (поради
компјутерите во училиштата) и ме прашуваше за како да инсталира итн итн.

Јас му објаснив некои работи, ама тој делумно нешто сфати - нешто не.
Затоа мислев дали ќе има некој дел во Сподели Знаење за да му помогнете (и
нормално да ми кажете термин да му пренесам) или зависи како ќе одлучи
тој, ако не сака да дојде таму само да му дадете од ЦДњата што ги правевте
за ДСС (ако има уште).

Поздрав,

Миладин

--