[Ossm-members] Споделизнаење 25.10.2008

Ilin Tatabitovski itatabitovski at gmail.com
Thu Oct 23 20:13:36 UTC 2008

Зашто едноставно кога може да е најкомплицирано што може и да се
користат сите потребни и непотребни работи :). Во секој случај ќе
имаме и бекап опција.

За (по)трајно решение утре со Миша ќе погледнеме за некои опции за
маси, ако има некој идеа нека каже.

За сабота ако неможе да се најде од друго место јас можам мојата од
дома да ја расклопам, ама ќе ни треба уште една веројатно - зависи
колку луѓе ќе има.