[Ossm-members] Новитети околу суспензијата

Aleksandar D. Balalovski gemidjy at gmail.com
Mon Sep 1 20:37:03 UTC 2008

On 20:37 Mon 01 Sep     , Georgi Stanojevski wrote:

> Па кажи како го врати домејнот?

ко да е битно. Битно беше да се најде решение. Али ајде...

испратив приватни податоци до startlogic за да утврдат сопственост на доменот. Отпосле ми пишаа дека се работи за нивна грешка и ми испратија со кое корисничко име е регистриран доменот и како да се најавам за да ги променам подсувањата. цело време се мешаа со друга сметка хостирана кај нив и така не можев да докажам дека lugola.net е впрочем мој/наш домен.

позд

--
http://blog.gemidjy.info || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, FSF (no.6023), IFSA

I'm an FSF member -- Help us support software freedom!
http://www.fsf.org/jf?referrer=6023