[Ossm-members] .zip Kade?

Aleksandar Josifoski josifoski2 at gmail.com
Wed Sep 10 17:43:09 UTC 2008

за бесплатен хостинг покрај video.google.com го најдов и blip.tv

Дај препорачајте каде можам бесплатно да поставам .zip датотека која
други би ја симнувале а да може да биде до 1GB? (да може upload да се
прати како оди во % или минути, да нема ограничувања како rapidshare)

досега имав платен хостинг на servage.net но тие ме разочараа (покрај
тоа што се на линукс). Ми го смениле passwordot и не ми даваат нов. Не
брзајте, нема да ме изненади MS да им фрлил некое $.че за тоа