[Ossm-members] .zip Kade?

Miladin Miladinoski miladinoski at lavabit.com
Wed Sep 10 19:20:03 UTC 2008

On Wed, 10 Sep 2008 19:43:09 +0200, Aleksandar Josifoski
<josifoski2 at gmail.com> wrote:

> Дај препорачајте каде можам бесплатно да поставам .zip датотека која
> други би ја симнувале а да може да биде до 1GB? (да може upload да се
> прати како оди во % или минути, да нема ограничувања како rapidshare)

Еве најдов еден сајт (баш и мене ми требаше за нешто) за кој што не е
потребна регистрација и хостира датотеки до 1 GB. Го немам многу
испробувано ама ја работи работата за која што е наменет.

--
Miladin Miladinoski - Kicevo, Macedonia - http://miladinoski.trap17.com