[Ossm-members] Итна одлука за организација на SFD

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Sep 16 17:17:26 UTC 2008

> Ни се отвори шанса да го направиме ова на вечерта на белата ноќ на 27
> ми септември.
> Да влеземе како дел од програмата некаде околу 6 часот пред да се стемни.

генерално ми изгледа добра агендава, така да .. ајде да се пријавиме белким ќе
се организираме со сево ова до 27-ми.

> Цртачи мислам дека се скоро најдени, но ни треба:
>
> - бело платно и бои. (платното должина 15 метри, висина 1,5 до 2)

ова се купува или?

> - да поделиме ДВД-а меѓу нас и да ги снимиме со убунту пакетот што го
> подготви Димитар, (чекаме линк до торент од него),

dvd-ја немаме.. само cd-а .. али ќе се договориме ова накнадно

> - преку ден може да организираме и јубилејно сподели во точка каде би
> се спремило нешто за денот.

мојот план за СподелиЗнаење е да не skip-уваме никогаш, освен стварно кога не
се може .. така да сигурно ќе има СподелиЗнаење на 27.ми

Точка и понатаму ќе работат само од 14:00 ??

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

When you do things right, people won't be sure if you did anything at all.