[Ossm-members] Итна одлука за организација на SFD

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Tue Sep 16 17:38:45 UTC 2008

На вто, 2008-09-16 во 18:53 +0200, Biljana Kochoska напиша:
> Ни се отвори шанса да го направиме ова на вечерта на белата ноќ на 27
> ми септември.

+1.

> Да влеземе како дел од програмата некаде околу 6 часот пред да се стемни.
>
> Цртачи мислам дека се скоро најдени, но ни треба:

Ќе прашам и до утре ќе потврдам ако најдам некој за цртање.

> - бело платно и бои. (платното должина 15 метри, висина 1,5 до 2)

Платна има во чаршија, можам да прашам и за ова точно каде па утре да
пишам, ако може некој да помине и да праша би било супер.

> - да поделиме ДВД-а меѓу нас и да ги снимиме со убунту пакетот што го
> подготви Димитар, (чекаме линк до торент од него),

Ќе го пингнам Дими за линкот, но би требало да чита и да одговори на
ова.

> - да се пријави некој за спремање на флаер

Вечен проблем, нема дизјанери, али ако не се пријави никој јас ќе пробам
да склепам нешто во Inkscape, иако има луѓе на листава што мн. подобро
го владеат од мене, ги пингам Гоце и Стојанче за ова.

> - ни треба и печатница која ќе не спонзорира печатење флаери и
> евентуално паковки на цдињата.

Ова нема да биде проблем и да го платиме мислам, само кажете предлог
бројка и ќе се јавам ќе прашам цена.

> - преку ден може да организираме и јубилејно сподели во точка каде би
> се спремило нешто за денот.
>
> МОРА да потврдиме присуство вечерва и да пишеме што све ќе правиме,
> зашто флаерите за бела ноќ се печатат утре.

Јас сум ЗА. Можам на 26ти и на 27ми да помогнам и да бидам присутен каде
што треба. Можам да помогнам околу инсталација, објаснување, делење
цедиња, имам и лаптоп на кој што можам да објаснувам.

Толку од мене, за сега.
--
Арангел
[w:ufo.linux.net.mk]