[Ossm-members] Сподели Знаење - 20.09.2008 14:00 Точка

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed Sep 17 16:26:07 UTC 2008

Оваа сабота ја почнуваме новата сезона на Сподели Знаење.

Предлагам да се собереме во 14:00 пред Точка - иако може да не баш тогаш
отворено .. ако ништо друго ќе каснеме нешто тука пред врата :)

Оваа сабота ќе го разгледуваме CouchDB - документ базирана база на податоци.
keywords: RESTful HTTP/JSON API, ACID, distributed, fault-tolerant, map-reduce
Ќе ја споредиме и со SQL базите па интересно би било да дојдете со некој веќе
готов модел на податоци од некоја база рецимо.

освен тоа, ќе правиме муабет и за организирањето на SFD (ДСС)

Значи 20.09.2008 14:00 Точка (http://skmap.neotel.net.mk/?q=точка)

пс.
на wiki странава се собираат идеи за тоа кој што знае и што сака да дознае и
што би можело да има на СподелиЗнаење... не е некоја официјална програма, така
да слободно нафрлете било што што ќе ви падне на памет.

http://wiki.lugola.net/Предлог_програма_за_СподелиЗнаење

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Our national drug is alcohol,
we tend to regard the use any other drug with special horror.
    -- William S. Burroughs