[Ossm-members] Сподели Знаење - 20.09.2008 14:00 Точка

Biljana Kochoska biljana.kochoska at gmail.com
Wed Sep 17 18:03:42 UTC 2008

2008/9/17 Дамјан Георгиевски <penguinista at mail.net.mk>:
> Оваа сабота ја почнуваме новата сезона на Сподели Знаење.
>
> Предлагам да се собереме во 14:00 пред Точка - иако може да не баш тогаш
> отворено .. ако ништо друго ќе каснеме нешто тука пред врата :)

И претходната сабота во Точка требало да има некој, но очигледно тој
што требало да биде ескивирал, па ние ненамерно го исцинкаривме :)

Овој пат им најавив, така да би требало Ѓорѓи (Ѓоле) да дојде. А се
надевам ќе донесе и нешто за пиење :)

Значи Точка ќе биде отворена.
Се гледаме, се надевам со веќе завршен дел од работите. :)

--
Bi