[Ossm-members] 2с.мк четврт-годишен состанок

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed Sep 17 21:00:18 UTC 2008

> 3. Третата точка, под влијание на неодамнешните случувања на тендерот на
> владата за локализација и последиците од тоа, се однесуваше на промената на
> односот кон локализацијата од страна на организацијата, односно скоро
> потполн прекин на таквите активности од страна на истата. Секој поединец
> кој е расположен тоа да го прави на своја рака, може слободно да продолжи,
> но не преку организацијата, чиј став го поддржувам.

За оваа дискусија ќе беше фино да ги имаме и другите заинтересирани за темата
локализација - како на пр. преставниците на ГенРепСофт, Мин.за образование или
пак за Информатичко Општество - кои знам дека ја следат листава - па да видиме
кои се и нивните ставови и мислења...

Али по се изгледа, организацијата „Слободен Софтвер Македонија“ веќе нема да
се занимава со тоа прашање.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

A: Because it reverses the logical flow of converstion.