[Ossm-members] Итна одлука за организација на SFD

Stojan Dimitrovski sdimitrovski at gmail.com
Thu Sep 18 21:59:25 UTC 2008

Игнорирајте го последниот имејл, погрешка стиснав ентер.

Значи вака, зборував со НАК2 од ComeClean и тој се согласи да дојде со
двајца/тројца на 27ми...

Ќе дојдат во 2, Сабота, во Точка за да се договориме.

Нешта кои треба да истакнам:

   1. што ќе остане од спрејовите го зимаат тие
   2. не бараат никаква парична поддршка и сл.

НАК2 ми нагласи дека тие не користеле обичен авто-лак, туку некоја си
поевтина варијанта, сеа незнам што точно, тоа во Сабота ќе се договориме.

Мислете за што мислите да биде дизајн на платното за во Сабота да се
договориме со нив. Ако имате некоја идеја достапна сега, кажете ја за да
пренесам јас па да можат да не снабдат со скица, во Сабота. Јеее! :)

--

За мојот дизајн на флаерот: Се е ОК само што мојов компјутер е преслаб за
GIMP (или GIMP е преслаб) да го отвори 1200dpi A4 JPG фајлот... ако некој

Note to self: никад не скенирај над 600dpi!

И така...

--
ɹ8l n ɔ

8ʌ1ʇɔɐ ∞