[Ossm-members] Итна одлука за организација на SFD

Misa Popovik popmisa at gmail.com
Tue Sep 23 08:42:00 UTC 2008

> - Да се постави страна sfd 2008 на викито која ќе се линкува во
> обележувачите на фајрфоксот.
> - Останати линкови во обележувачите:
>   форумот за убунту во алатникот со обележувачи
>   рсс од кајмакот исто во алатникот
>   линк до сајтот на слободен софтвер и блогот на сподели знаење
>   линк до сајтот на инфопројект
>   евентуално линкови до девиант арт страниците на уметниците

+dejavu фонтови

Димитар, дали можеш да го подготвиш ова како iso денес? Јас би го земал iso-то
и ќе му го однесам на Дамјан да го стави на сервер.

> - Да се додадат сликите од уметниците, во галерии на десктоп и во
> позадините

Биљана, можеш ли да пратиш линк до нивните слики за да може Димитар да ги
додаде во Убунтуто.

> Утре ќе испратам финална верзија на нашиот лифлет.

За леток верзија имаше и Стојан, така да мислам дека е најдобро да се
договорите и направите некаков мешап. Доколку цената е 7 денари парче, како
што најави во саботата, тоа ќе го покрие 2с.мк.