[Ossm-members] Итна одлука за организација на SFD

"Дими Т." whats.new.with.ya at gmail.com
Tue Sep 23 17:50:09 UTC 2008

> Димитар, дали можеш да го подготвиш ова како iso денес? Јас би го земал iso-то
> и ќе му го однесам на Дамјан да го стави на сервер.
>

> Биљана, можеш ли да пратиш линк до нивните слики за да може Димитар да ги
> додаде во Убунтуто.

Нема да можам... системот не ми е повеќе таков, ги немам повеќето од тие
програмите, имам нови и немам место во /home ... јас си реков такво ќе
оди дистрото, сори - на кратко - не можам

За врската на позадината ( http://linux.zasekoj.com ) ставив ново нешто,
па ок мислам дека е сега... ако сака некој друг, слободно може да
направи дистро...