[Ossm-members] Итна одлука за организација на SFD

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Wed Sep 24 08:26:21 UTC 2008

2008/9/23 "Дими Т." <whats.new.with.ya at gmail.com>:
> http://www.remastersys.klikit-linux.com/
>
> Ја користев оваа алатка, со опцијата без да ги снима личните датотеки и
> подесувања. Прави копија од дистрото, без /home така да, ако е подесено да е
> на македонски и сите програми што ги сакаш да се инсталирани, ќе ги спакува
> во исо и ТАДА :)

you've gone the wrong way :)
Си инсталирал цела дистрибуција, па после си правел бекап на ДВД
Ubuntu customization kit е подобра опција ;)

2008/9/24 Biljana Kochoska <biljana.kochoska at gmail.com>:
> Еве ја конечната верзија на лифлетот.
>
> Пред да слушнам коментари, да ви кажам дека многу време истрошивме на
> пицкање и лицкање и дека, ако некој има забелешка, прво нека проба сам
> да направи. Значи примам замерки, само за содржината на лифлетот и
> информации кои треба да се додадат или сменат.
>
> предна страна: http://bach.taneski.com/sfd/letok3.svg

> задна страна: http://bach.taneski.com/sfd/letok3F-back.svg
на заднава страна има некои црни квардатчиња
(барем така ми покажа ФФ 3.0.1 под виндоус
http://img223.imageshack.us/my.php?image=letokzadnauf6.jpg),
пазете кога ќе го експортирате ;)

Инаку ми се допаѓа, макаршто малку магентата потсетува на т-мобиле

>  и листа на линкови за обележувачи во фајрфокс:
>
> http://wiki.lugola.net/SFD2008
> http://slobodensoftver.org.mk/
> http://infoproject.biz/
> http://spodeliznaenje.blogspot.com/
> http://spodelikino.blog.com.mk/
> http://spodeli.org
> http://linux.zasekoj.com/
> http://comeclean.com.mk/
> http://ivan-bliznak.deviantart.com/gallery/
> http://rukiiii.deviantart.com/gallery/
>
> rss да презема од кајмакот http://kajmakot.softver.org.mk/rss/popularni/
> и во алатникот за обележувач http://ubuntu.linux.net.mk/forum/

Има некој идеја како да му ги учукам овие на фајрфоксот ако билдам
дистро од живо цд?

Боби пиши дали статусот на KDE EDU е истиот со
http://l10n.kde.org/stats/gui/stable/team/mk/kdeedu/
или има некакви промени? некој ажуриран превод можеби

Пишете што апликации треба да се додадат на ДВДто..
Јас на тоа од Дими би додал и целосен kde edu и smplayer

Ќе си играм вечерва со живото ДВД и ќе ви пишам за статусот.

Дајте ми памет каква дистрибуција да правам? 32bit или 64bit?

ПОЗДРАВ, Чомбе