[Ossm-members] Итна одлука за организација на SFD

Миша Поповиќ popmisa at gmail.com
Wed Sep 24 09:23:46 UTC 2008

> Ќе си играм вечерва со живото ДВД и ќе ви пишам за статусот.

Било какви играња мора да завршат со готово iso до вечер за да може
веќе утре да се почне со режење. Имајте го тоа предвид бидејќи луѓе
чекаат да режат, + ќе треба да го симињаат од нет и сл. Мора да им ги
загарантираме четврток и петок за режење.

Доколку некој има проблем со симињање на големо iso од нет, јас
можам да развозам iso-а до заинтересираните режачи кои неможат да
симињаат.

> Дајте ми памет каква дистрибуција да правам? 32bit или 64bit?

Мислам дека дистрибуцијата _мора_ да биде 32bit-на. Не сите имаат
64bit-ен систем дома.