[Ossm-members] Итна одлука за организација на SFD

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Wed Sep 24 12:21:56 UTC 2008

2008/9/24 Georgi Stanojevski <glisha at gmail.com>:

> На тоа дивиди имало скајп и слично. Која е поентата да се делат
> дискови со скајп?

Билдот од Дими е комплетно pirat oriented :)
Ѕирни само што се се појавува во менито Апликации -> Интернет ;)

Идејата на Дими е да се направи едно "пали-вози" ЦД/ДВД со сите корисни работи,
chat клиенти, кодеци за филмови и останати чуда....

> Јас ако успеам ќе направам убунту ЦД чисто само на македонски плус
> artwork-от, вчера ми снема простор за дивиди да праам. :)
> Па ако не успееш ти да направиш дивиди може моето исо да го снимиме.

Може и така, макаршто не гледам поента ако само избилдаме цд со мк
локализација + некое сличе

ПОЗДРАВ, Чомбе