[Ossm-members] Итна одлука за организација на SFD

Biljana Kochoska biljana.kochoska at gmail.com
Thu Sep 25 14:33:09 UTC 2008

2008/9/25 Igor Stamatovski <igor.stamatovski at gmail.com>:
> Pa toj sto organizira?
>
> Koj e organizator na nastanot?

Колку што знам официјално координатор на настанот е Чомбе. Официјален
организатор и покровител на настанот е Организацијата на слободен
софтвер Македонија. Спонзор е Инфопројект.
Како конкретни лица кои се вложија во најголем дел од организирањето
на настанот сме јас и Миша. Но во договорањето за организирање
учествуваа и другите, кои беа присутни на сподели знаење претходната
недела.

Јас не знам кој е тој што треба да пресече, кој ја носи најголемата
одговорност и има привилегија да ја донесе таа одлука. јас сум тука
како обичен претставник, но не и застапник на заедницата на слободен
софтвер и ентузијастички влегов да помогнам во ова. Не мислам дека го
имам тоа право да донесувам одлуки.

Поздрав

--
Bi