[Ossm-members] Итна одлука за организација на SFD

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Thu Sep 25 14:52:34 UTC 2008

2008/9/25 Biljana Kochoska <biljana.kochoska at gmail.com>:

> Колку што знам официјално координатор на настанот е Чомбе. Официјален
> организатор и покровител на настанот е Организацијата на слободен
>
> Јас не знам кој е тој што треба да пресече, кој ја носи најголемата
> одговорност и има привилегија да ја донесе таа одлука. јас сум тука
> како обичен претставник, но не и застапник на заедницата на слободен
> софтвер и ентузијастички влегов да помогнам во ова. Не мислам дека го
> имам тоа право да донесувам одлуки.
>
> Поздрав

Може јас да пресечам? :)

Поради технички причини и временските услови настанот се одложува.
Ќе се одржи во Сабота, 04.10.2008 - се надваме на барем суво време ;)

Статусот е:

Досега сработено:
- Имаме дизајн за флаерите
- Купени се платното и спреевите за банерот што ќе го цртаме
- 200 ДВДа спонзорство од Инфопроект

Да се доработи:
- Интернет страница за настанот (Глиша?)
- Банер за ставање по сајтови/блогови (Доброволец?)
- Омот за ДВДата - ако воопшто се прави (Доброволец?)
- Билдање на ДВД (Чомбе)
- Презентација за во училиштата (ако воопшто се прави)
- Печатење на флаероте и омотите (ако ги има)
- Делење на флаери

Би, Миша: Дополнете ако сум испуштил нешто
BTW: Фала многу за досега сработеното.

ПОЗДРАВ, Чомбе