[Ossm-members] мозила гости во скопје - средина на април

Новица Наков novica at bagra.org
Mon Apr 6 13:26:47 UTC 2009

> koga bi dosle gostite? datum? dali postoi moznost
> da gostuvaat i nekade nadvor od skopje?
> na primer strumica? ili ne e na agenda?

Ѕвонко, луѓево сами си го планираат патувањето, така што агендата би зависела
сам од нив. Тие во Скопје ќе стигнат на 14ти вечер. Теоретски би можело нешто
да се прави на 14 попладнето, но за тоа тие треба сами да си кажат. Ако мислиш
дека тоа е изводливо, може да им пишеме и да ги прашаме.

Инаку, ресурсиве од Струмица се супер, па ако ова не испадне можеби може да се
договориме да правиме едно македонско ништо нема да се случи таму? Ако има
заинтересираност се разбира (но тоа е дебата за друга нишка).

--
Новица

http://wiki.lugola.net/Вечна_TO-DO_листа
http://wiki.lugola.net/Бонтон_за_ossm-members