[Ossm-members] мозила гости во скопје - средина на април

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Mon Apr 6 14:43:24 UTC 2009

2009/4/6 Arangel Angov <ufo at linux.net.mk>:

> Со оглеtpд на тоа што 15ти е работен ден, предлагам барем од 17:30 или
> 18:00 да почне настанот.

Мене ми кажаа дека амфитеатарот после 18:00 часот е сигурно слободен, така што
мислам дека 18:00 е ок време, за да им да деме шанса на тие што
работат да стигнат ;)

Мало резиме на тоа што бараме од ЕТФ:
1. Просторија (амфитеатарот) на 15.04.2008 од 18:00-22:00 часот
2. Пристап до мрежен свич (ќе се врземе на него со наш wireless access point)
3. Озвучување??? ако има многу луѓе згодно е и ова да го побараме ;)

Ние (ОССМ) треба да набавиме:
1. Мрежен кабел (за секој случај во случај да не ни дадат од факулет)
       - јас имам utp прав кабел долг 15 метри, би требало да е
доволно, ама треба да се провери
2. Wireless Access Point - има ли некој?
3. Проектор - имаме

Ќе сплескам едно барање до ЕТФ во кое ќе напишам што е ОССМ и со што е занимава,
што е фондацијата Мозила, кои се луѓето што ќе дојдат и што работат и секако
што бараме од ЕТФ.

@Новица: Ги знаеме ли со име и со презиме луѓето што ќе дојдат?

ПОЗДРАВ, Чомбе