[Ossm-members] Сподели знаење 11ти април сабота

Aleksandar D. Balalovski gemidjy at lugola.net
Mon Apr 6 16:09:09 UTC 2009

хаха, ако тебе не ти текнува да седнеш да научиш зошто некој друг да
седнува да ти покаже? :)
како и да е, +1, Python, малку програмирање да воведиме, еве дамјан
како гуру харе за пајтон нека збора.

Ако биди лејм и нубичанска презентација ќе ми е досадно, значи може од
почеток па да еволуира презентацијата кон понапредни ствари, а ти може
да си земиш некој гик дома на спремање да ти објасни :)

патем, шо не пробаш со C#? :)) [just kiddin']
поз,