[Ossm-members] мозила гости во скопје - средина на април

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Tue Apr 7 11:19:38 UTC 2009

2009/4/6 Новица Наков <novica at bagra.org>:

> ставај на вики да не се изгубиме во тредов.

еве:
http://wiki.lugola.net/Мозила_гости_во_Скопје

На вики страницата има врски од барањето за просторија што го напишав,
Ѕирнете го и дајде коментари.
Јас од синоќа имам температура, се надевам дека до утре ќе се оправам
за да можам да одам на состанок на ФЕИТ, ќе пишам утре приквечер дали ќе можам.
Да не има уште некој заинтересиран да ми прави друштво на состанокот?

Се мислам дали да им бараме и озвучување....
Згодно е некој да направи некое црно-бело дизајнче за плакати и флаери ;)

@Владо според https://wiki.mozilla.org/MECT#Macedonia
ти треба да најдеш сместување ;)

ПОЗДРАВ, Чомбе