[Ossm-members] мозила гости во скопје - средина на април

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Tue Apr 7 13:05:38 UTC 2009

ok. bi sakale i nie u Strumica (ako moze) da ni bidat
gosti momcite od Mozilla.
Prasanjeto e: kolku bi dosle, treba nekoj da gi zema,
ima prevoz/nema prevoz, od kade, dali bi spiele vo Strumica,
sto treba, kolku, i tn. Ova mi treba za da baram budzet od firma
i od Opstina, da se rezerviraat sobi, koli i tn. Znaci, ako moze,
da dojdat i da mi kazete kolku i sto bi trebalo da se obezbedi.
Generalno, ima raspolozenie, ama treba da obezbedam budzet.

Podzrav