[Ossm-members] Сподели знаење 11ти април сабота

Aleksandar D. Balalovski gemidjy at lugola.net
Thu Apr 9 09:00:26 UTC 2009

2009/4/9 Hristina Nikolovska <hristina.nikolovska at gmail.com>:
> Temite sto ste gi dogovolile vi se super i steta da ostane znaenjeto megju
> grupata lugje sto ke upeat da se soberat.
> Ste probale do sega nekoj Conference software?

Епа не е така според мене. Ако јас не успеам да одам на некое
предавање, никој не е должен мене да ми го пренесе на друг начин
знаењето споделено таму заради тоа што јас не сум успеал да одам на
тоа предавање. Тајмингот на СЗ сакс, тоа може да констатирам, и целата
финта, повторувам, е во тоа да се искуси восприемање на практично или
орално знаење на самиот настан, како што беше/било во Белград :)

> Mislam deka imaat opcija i za
> snimanje na konferenciite i neli posle toa dostapnost za povtorno geldanje.
> Vikaat deka najdobro sega za sega se ima pokazano Windows Live Messenger,

Што е тоа Windows? Live? Messanger? некој софтвер е?

Ако веќе се решиме на чекор да снимаме и кастираме, Webcam со некој
geeky начин за стримање ќе заврши работа. Нема потреба од тоа
погоре... како се викаше.. :)

поздрав! и да правиме C# сесија некогаш, онака на ниво на јазик
предавање, да нема умешано Visual studio и .NET како технологија.
Чисто C#. If that is fine :)

--
http://blog.gemidjy.me || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, 2s.mk, FSF (no.6023), IFSA

I'm an FSF member -- Help us support software freedom!
http://www.fsf.org/jf?referrer=6023

macedonian free software and hacking ezine:
 [Lugarchy: http://ezine.lugola.net]