[Ossm-members] Сподели знаење 11ти април сабота

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Thu Apr 9 09:42:35 UTC 2009

On 04/09/2009 11:00 AM, Aleksandar D. Balalovski wrote:
> Ако веќе се решиме на чекор да снимаме и кастираме, Webcam со некој
> geeky начин за стримање ќе заврши работа. Нема потреба од тоа
> погоре... како се викаше.. :)

Ekiga работи, а исто и видео+аудио на empathy преку telepathy.

Исто така знам дека имаше некоја python скрипта што ја користевме на
работа пред мн години за real-time претвoрање на аутпутот од десктопот
во flash видео - у секој случај интересна идеја и треба да се разгледаат
опциите.

> поздрав! и да правиме C# сесија некогаш, онака на ниво на јазик
> предавање, да нема умешано Visual studio и .NET како технологија.
> Чисто C#. If that is fine :)

Може C# и MONO why not? :) Novell хејтери? :)
--
:Арангел Ангов:
:ufo at linux.net.mk: