[Ossm-members] мозила гости во скопје - средина на април

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Fri Apr 10 10:45:04 UTC 2009

Може ли на New York University, Факултет за Информатика, департман
за компјутерско инженерство, еден амфитеатар да заврши работа?
Разговарав со професор Радевски Владимир и се согласи да ви даде
амфитеатар (со 100 места со 56 клупи пред нив), за среда попладне,
само треба да знам кога точно и како (точно) се вика настанот за да
може да се извести ректорот. Добро?
Ако треба еве и телефон: 076 434 678

Поздрав
Ѕвонко