[Ossm-members] мозила гости во скопје - средина на април

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Fri Apr 10 10:53:59 UTC 2009

2009/4/10 Bozidar Proevski <bobibobi at freemail.com.mk>:

> Амфитеатарот е официјално ослободен за терминот од 18Ч00.
> Веројатно ќе биде обезбеден и етернет кабел (ќе знам од понеделник).

Супер, јас чекав мејл од Ѓорѓевиќ, ама добро е и вака да се дознае.
Ќе пишам на вики страницата на Мозила.

Ако добро се сеќавам, кога правевме сподели знаење, интернет „собиравме“
од тоа сопчето што е лево од таблите, ми се чини дека е некој дел од
лабораторијата по физика или нешто слично. Од таму под врата влечевме утп кабел.

@Ѕвонко: Фала за иницијативата и за муабетот со Радевски... но NYC е
во Сарај = усвет,
нема превоз, настрана е и тешко е да се соберат луѓе таму + на
информатка се на се имаат
2-30 студенти.

@Зоки: До кај е дизајнот на флаерот и  плакатот?

ПОЗДРАВ, Чомбе