[Ossm-members] мозила гости во скопје - средина на април

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Fri Apr 10 12:31:21 UTC 2009

Здраво,

Од ФЕИТ барале повеќе информации за гостите за да објават на нивниот сајт,
на Боби му пратив некои врски, ама реално многу малку може да се најде за децава
кои се  и што се. Би било згодно ако некој може да ископа повеќе информации за
нив да му ги прати на Боби.

Дамјан и Новица вие како најблиски со Мозила, можете ли да помогнете?

Во прилог ви ја испраќам пораката што му ја пратив на Боби.

ПОЗДРАВ, Чомбе