[Ossm-members] мозила гости во скопје - средина на април

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Mon Apr 13 11:16:08 UTC 2009

2009/4/13 Зоран Димовски <zoki.dimovski at gmail.com>:
> Боби на соопштението пишува дека настанот се одржува од 18 - 20 часот
> а на флаерот е од 18-22 кое е точно сега?   :)

нека стои 22, кога правев муабет нешто ми спомнаа демек 22 било касно,
ама многу е веројантно да подзаглавиме ако биде интересно...

> Час после работа ќе ја ставам и т.н. конечна верзија на флаерот и во
> двата формати (а3 и а6) во SVG.

Зоки, не губи време на флаерот, ќе ни треба само плакатот само А3-ката.

Додај дека пожелно е кој може/има да си понесе лаптоп за да може да си играме.

И те молам стави ги у PDF формат, за да не ни бегаат фонтови и слични
работи таму каде што ќе се печатат.

Имаме ли некоја идеја каде би ги печателе или да барам некоја копирница што
печати у боја?

2009/4/13 Igor Stamatovski <igor.stamatovski at gmail.com>:
> Ако некој може да склопи нешто што изгледа на соопштение за медиумите,
> па да го пратиме и до сите медиуми.

http://chombium.awardspace.com/files/ossm/mozilla-soopstenie.txt

Веќе ги спамирав сите студенти на ФЕИТ, продолжете понатака ;)

ПОЗДРАВ, Чомбе